Trenutno se nalazite na strani: Slobodno vreme Magazin Automobili Zgodan kao gradski auto, prostran kao karavan
 
 

Zgodan kao gradski auto, prostran kao karavan

Fabrika „Fijat automobili Srbija“ predstavila je novi model iz porodice „500L“.

 

U poređenju s osnovnim modelom, „500L living“ nudi više prostora, veću funkcionalnost i veće zadovoljstvo. Dugačak je svega 4,35 metara, ima pet ili sedam sedišta i prostrani prtljažnik od 630 litara.

- U jednoj rečenici, imamo automobil srednje veličine koji spaja prilagodljivost karavana i prostor takozvanih jednovolumenskih, malih vozila za prevoz ljudi – objašnjava komercijalni direktor FAS-a Džeri Klark.

On kaže da je danas veoma važan dan za grupu „Fijat automobili“, jer su u Kragujevcu i u Milanu predstavljena dva nova modela iz porodice „500L“.

Kako ocenjuje generalni direktor FAS-a Antonio Ćezare Ferara, „500L living“ pripada kompaktnoj klasi vozila, a praktično ima karakteristike karavana, zbog čege je uglavnom namenjen velikoj, modernoj porodici.

- Model je dizajniran tako da život učini udobnijim i bezbednijim i zato smo i odlučili da ga nazovemo „living“. Drago mi je da vidim da lansiranjem ovog modela, koji će se proizvoditi ovde u „Našoj fabrici“ u Kragujevcu, obeležavamo sedmu godinu od početka proizvodnje prvog modela iz porodice „500L“. Time nastavljamo dugu i uspešnu tradiciju proizvodnje automobila, koji povezuju prošlost i sadašnjosti, Srbiju i Italiju – kaže Ferara.

Prilikom predstavljanja novog modela, generalni direktor FAS-a je podsetio na uspeh koji je u proteklih godinu dana ova fabrika postigla na svetskom tržištu.

- Samo tokom ove godine uspeli smo da proizvedemo verziju namenjenu britanskom tržištu s volanom na desnoj strani, verziju namenjenu američkom tržištu s manuelnim menjačem, model „treking“, verziju s dizel motorom radne zapremine 1,6 litara i tokom jula ćemo lansirati verziju s motorom koji kao gorivo koristi metan. Od 4. jula prošle godine proizveli smo više od 80,000 vozila. Nadamo se da ćemo povećati prodaju naših automobila, posebno na ruskom tržištu, ukoliko vlade Srbije i Rusije potpišu sporazum o izvozu automobila – rekao je Ferara novinarima.

Predstavljanju „fijata 500L living“ prisustvovao je i novi ambasador Italije u Beogradu Đuzepe Manzo. Kako kaže, ovo je njegova prva poseta nekoj kompaniji u Srbiji i uopšte prva poseta van Beograda otkako je stupio na dužnost i otkako je Srbija 28. juna dobila potvrdu o dobijanju datuma za početak pregovora o pristupanju Evropskoj uniji.

- Srećan sam i počastvovan što sam danas ovde. Ova poseta je za mene posebna iz dva razloga. Prvo, danas proslavljamo lansiranje novog „500L“ i za mene je ovo prilika da se pridružim najuspešnijoj italijanskoj kompaniji u Srbiji. Volim broj 500, ne samo zbog modela „500L“, već i zbog toga što upravo toliko italijanskih preduzeća posluje u Srbiji. Sve te kompanije zajedno omogućavaju rast i Srbiji i Italiji. Zahvaljujući njima, Italija pronalazi mogućnosti za privredni rast ovde u Srbiji, ali i da za 35 odsto poveća svoj izvoz u Srbiju. Drugi razlog zbog kojeg je ova poseta za mene značajna leži u činjenici da ovde, s „Fijatom“ u Kragujevcu, vidimo Srbiju, Italiju i Evropu u najboljem svetlu. Ovde vidimo sadašnjost i budućnost Srbije u Evropi, jer je zahvaljujući „Fijatu“ Evropa već ovde. Ovo je najbolji mogući signal koji naše dve zemlje mogu da pošalju Evropi, koji pokazuje da mi zaista želimo da se Srbija što je pre moguće pridruži Evropi – rekao je italijanski ambasador.

U FAS-u s ponosom ističu da se, na osnovu kvaliteta i inovacija, „fijat 500L“ širom sveta prepoznaje kao stilska ikona koja dokazuje da mali gradski auto zaista može da postane globalni fenomen.

Takođe, u FAS-u su posebno ponosni na činjenicu da kod Evropskog programa za ocenjivanje novih automobila (Euro NCAP – The European New Car Assessment Programme) „Fijat“ ima napredni status, koji je rezervisan za proizvođače koji su u stanju da razviju napredne sisteme bezbednosti.

Zahvaljujući svojoj funkcionalnosti i spoju svojstava gradskog automobila i karavana, „500L living“ osvaja i nove segmente tržišta.

- Za veoma kratko vreme, model „500L“ je u evropskim razmerama dostigao 17 odsto tržišnog učešća u svom sektoru, a u mesecu maju je bio apsolutni pobednik u monovolumen segmentu. To je zahvaljujući sposobnosti ovog auta da osvoji kupce i iz segmenta malih i iz segmenta velikih automobila, i da ne izostavimo i ulazak na američko tržište – kaže Džeri Klark.

Cena osnovne verzije modela „500L living“ sa dizel motorom iznosi 13,650 evra. Uzimajući u obzir proširenu specifikaciju ovog proizvoda, ta cena je za samo 750 evra veća od cene postojećeg osnovnog „Fijatovog“ modela. Početak primanja porudžbina biće omogućen već u julu, najpre u Italiji, a potom i u ostalim zemljama Evrope.

Izvor: Šumadijapress

 

Dodaj komentar

Svi komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Na ovom portalu govor mržnje je strogo zabranjen. Ime i e-mail adresa su obavezni za sve neregistrovane korisnike sajta.
Zadržavamo pravo izbora komentara koji će biti objavljeni.


Sigurnosni kod
Osveži