Trenutno se nalazite na strani: Slobodno vreme Magazin Putovanja Osiguranje štiti hotele od negativne reputacije
 
 

Osiguranje štiti hotele od negativne reputacije

recepcijaU svetu moderne tehnologije gde se dobre vesti brzo šire, a loše još brže možete samo zamisliti koliko loša vest može doneti štete. To dobro znaju hoteli kojima je loša reputacija donela velike poslovne gubitke. Zato je stvorena polisa osiguranja "Hotel Reputation Protection 2.0" koja osigurane hotele štiti od lošeg PR-a. U slučaju da u hotelu neko od gostiju umre, otruje se hranom ili  doživi nesreću u kojoj ostane invalid, nova polisa osiguranja sve to pokriva.

Ova polisa takođe štiti hotel od loših novinarskih napisa, blogerskih tekstova i kritika na društvenim mrežama, a u slučaju da ne uspe da zaštiti hotel kako obećava, tada je banka dužna da isplati i do 34 miliona dolara, zavisno od nastale štete.

Izvor: Vesti-online

Dodaj komentar

Svi komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Na ovom portalu govor mržnje je strogo zabranjen. Ime i e-mail adresa su obavezni za sve neregistrovane korisnike sajta.
Zadržavamo pravo izbora komentara koji će biti objavljeni.


Sigurnosni kod
Osveži