Trenutno se nalazite na strani: Vesti Info Kultura Izložba ''Sučeljavanja'' u galeriji Mostovi Balkana
 
 

Izložba ''Sučeljavanja'' u galeriji Mostovi Balkana

Rođen 1994. godine u Gornjem Milanovcu. Završio master studije primenjenog slikarstva na Fakultetu primenjenih umetnosti u Beogradu u klasi profesora Nikole Božovića.

 

Na istom fakultetu je trenutno student druge godine doktorskih studija. Učestvovao na sedamdeset kolektivnih izložbi u zemlji i inostranstvu i jedanaest puta izlagao samostalno. Dobitnik nagrade Momčilo Moma Marković za najbolji crtež malog formata, treće nagrade Niš Art Fondacije i pohvale žirija na 14. Međunarodnom bijenalu umetnosti minijature u Gornjem Milanovcu.

Kontakt: +381 60 605 77 33 Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli

SAMOSTALNE IZLOŽBE 2019

- Niš, Galerija savremene likovne umetnosti, Osciliranje

- Beograd, Kulturni centar Grad, Clandestine

- Inđija, Kuća Vojnovića, Crta 2018

- Beograd, Šumatovačka

Centar za likovno obrazovanje, Evidence

- Užice, Galerija Reflektor, Evidence

- Smederevska Palanka, Galerija moderne umetnosti, Okviri

- Beograd, Galerija DKSG, Crta

- Beograd, Kombank Art hol, Novi motivi u Primenjenom slikarstvu

- Kragujevac, Galerija SKC, Između

- Vrbas, Likovna galerija Kulturnog centra, Između

- Kraljevo, Galerija ULU „Vladislav Maržik”, Nepostojanost.

Filmska slika, tačnije fragment njenog kontinuiteta u Veljkovim slikama svedena je na amalgam poteza, što je plod izvesne meditativnosti, u kojoj se odvijaju spajanja i razdvajanja elemenata slike. Ona je bazirana na dva ključna argumenta: 1. na ekstenziji koju filmska slika donosi našim čulima, čime se kao osnov građenja poteza koji se odvija duž određene crte postavlja mogućnost detektovanja nečega što sâmo oko nije u stanju da opazi, 2. uranjanje u beskrajne linije filmskih slika, tačnije u njihove montažne logike. Služeći se pomenutim amalgamisanjem, Veljko evocira složenu kolažno-montažnu memoriju filma, zadirući pritom u kompleksne forenzičke relacije ekstrahovane slike. One su na slikarskoj plohi vidljive u tragovima.

Naime, potezi se ovde spajaju i uzglobljavaju u skladu sa logikom isečenog frejma koja nam otkriva crtu nizanja neke sekvence, stupajući pritom u složene odnose sa tokovima drugih filmskih ostvarenja. On montažnu logiku slikarskim postupkom integriše u protetičku funkciju koju pokretne slike imaju u procesu viđenja (gledanja). Otuda potiče Veljkova težnja da skupove poteza uzglobljava sa ciljem da ostvari stabilno tkanje unutar okvira slike.

Dodaj komentar

Svi komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Na ovom portalu govor mržnje je strogo zabranjen. Ime i e-mail adresa su obavezni za sve neregistrovane korisnike sajta.
Zadržavamo pravo izbora komentara koji će biti objavljeni.


Sigurnosni kod
Osveži