Trenutno se nalazite na strani: Slobodno vreme Magazin Tehnika ŽELITE DA RADITE ZA TWITTER? Ovo su pitanja na koja morate znati odgovor
 
 

ŽELITE DA RADITE ZA TWITTER? Ovo su pitanja na koja morate znati odgovor

Veliki broj zahteva za posao naterao je zaposlene u kompaniji Twitter da pribegnu kreativnosti prilikom zapošljavanja novih radnika, a napravljena je i lista pitanja na koja kandidati moraju da odgovore da bi dobili posao.

S obzirom na to da kompanija Twitter svakodnevno prima veliki broj molbi za posao, intervju koji potencijalni radnici prolaze pre zapošljavanja svakako nije uobičajen.

Mnogi stručnjaci se slažu da su Twitter i Facebook, veoma poželjni poslodavci i da im se ne nazire kraj u poslovanju. Zaposleni u ovim kompanijama su upravo zbog toga morali da pribegnu mašti i kreativnosti.

Business Insider je napravio listu pitanja koja se često ponavljaju na razgovorima za posao u kompaniji  Twitter. Neka su opšta, a za druga vam je potrebno da budete maštoviti kako biste na njih odgovorili. Svakako, na osnovu odgovora, osobe zadužene za zapošljavanje stvaraju profil potencijalnog radnika.

Evo nekih pitanja:

1. Odaberi temu koju god želiš: hobi kojim se baviš, knjiga koju si pročitao, projekat na kojem radiš ili bilo što drugo. Imaš pet minuta da objasniš o čemu se radi.
2. Diskutuj o brendu za koji smatraš da mu je marketing odrađen dobro, a zatim o nekom kome se marketing radi loše.
3. Šta ti je najinteresantnije u vezi sa kompanijom Twitter?
4. Šta bi učinio kad bi tvoj saradnik insistirao da postupi suprotno tvom savetu?
5. Čime bi mogao da doprineseš firmi?
6. Koliko loptica za golf može da stane u školski autobus?
7. Zbog čega ne bi trebalo da te zaposlimo?
8. Koji ti je najdraži običaj ili verovanje?
9. Šta voliš da radiš u slobodno vreme?
10. Da li smatraš da je ovo korak unazad u tvojoj karijeri?
11. Da li bi se ikad preselio zbog ovog posla?
12. Koji je poslednji film koji si pogledao u bioskopu?
13. Šta planiraš da postigneš u sledećih pet godina?
14. Čega se plašiš?
15. Šta Twitter treba da izmeni i prilagodi kako bi ostao konkurentan i aktuelan?

Izvor: businessinsider.com

 

Dodaj komentar

Svi komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Na ovom portalu govor mržnje je strogo zabranjen. Ime i e-mail adresa su obavezni za sve neregistrovane korisnike sajta.
Zadržavamo pravo izbora komentara koji će biti objavljeni.


Sigurnosni kod
Osveži