Trenutno se nalazite na strani: Slobodno vreme Magazin Zdravlje 5 saveta za brži metabolizam
 
 

5 saveta za brži metabolizam

5 saveta za brži metabolizamNe propuštajte doručak i pijte puno vode. Ramona Braganza, poznati fitnes trener, čitateljima savetuje kako ubrzati metabolizam i osećati se zdravije i bolje.

1.  Ako svoj metabolizam želite probuditi odmah ujutru, nipošto ne preskačite doručak. Najbolji doručak je onaj u kojem se kombinuju belančevine i složeni ugljeni hidrati u jednom obroku, na primer omlet od jaja s povrćem ili zobena kaša s jogurtom.

 

2. Tokom dana jedite manje obroke i grickajte. Tako će vaše telo imati dovoljno goriva. Pravilo Ramone Braganze je tri obroka, dva međuobroka i najmanje jedan litar vode dnevno.

3. Pijte vodu čitav dan (čaj i kafa se ne računaju jer oni mogu dehidrirati organizam, za razliku od vode). Tako ćete biti sigurni da svi sastavi (probavni sastav, metabolizam...) funkcionišu na najvišem nivou.

4. Tokom vežbanja ubrzajte metabolizam tako što ćete uključiti intervale brzog i sporog vežbanja. To će pokrenuti telo i postići ćete bolje rezultate nego kad sve vreme vežbate istom brzinom.

5. U vežbanje uključite i dizanje tegova. Jačanje mišića će ojačati vaš metabolizam jer održavanje mišićnog tkiva iziskuje više telesne energije. Sagorevaćete kalorije samo kako biste išli u korak, čak i kad spavate!

Dodaj komentar

Svi komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Na ovom portalu govor mržnje je strogo zabranjen. Ime i e-mail adresa su obavezni za sve neregistrovane korisnike sajta.
Zadržavamo pravo izbora komentara koji će biti objavljeni.


Sigurnosni kod
Osveži