Portal “Ritam Grada“ u saradnji sa gradom Kragujevcom otvorio je konkurs za izbor imena, zaštitnog znaka i lica zatvorenog gradskog bazena čije je otvaranje zakazano za 18. decembar ove godine. Među prvima, ovu akciju podržali su Radio-televizija Kragujevac i Gradsko veće, u želji da animiraju što više mladih, kreativnih ljudi danas je održana konfrencija za novinare na kojoj je direktorka ove medijske kuće, Jovanka Marović obećala i dalje medijsku podršku.
Kada je Radio-televizija Kragujevac pre nešto više od godinu dana radila anketu sa građanima Kragujevca šta bi pitali gradonačelnika, najčešće postavljeno pitanje bilo je kada će se napraviti zatvoreni bazen. Reč je o kapitalnoj investiciji koja je obećavana Kragujevčanima proteklih 40 godina a ove godine će konačno dobiti. RTK je pratila čitav tok projekta, od potpisivanja ugovora do početka radova, tako da je potpuno uobičajeno da se pridružimo ovoj kampanji – rekla je na današnjoj konferenciji direktorka RTK, Jovanka Marović.
Pored portala “Ritam grada“, oficijalnog profila na Facebook društvenoj mreži i kontakta u toku emisije “Mozaik“ na programu RTK, građani svoje predloge mogu da daju i na zvaničnom sajtu grada Kragujevca putem linka, istakla je Aleksandra Tijanić, šef Informativne službe grada.
Građani moraju biti uključeni u ovu akciju jer, da budem iskren, objekat se pravi njihovim novcem, odnosno novcem poreskih obveznika. Nije važno da li su sredstva iz budžeta Republike Srbije ili grada Kragujevca i ne postoji razlog da Kragujevčani, naročitio mladi kojima je i namenjen sadržaj, ne bi dobili priliku da učestvuju u odabiru imena, zaštitnog znaka i lica. Predlog predstavnika portala “Ritam grada“ prihvaćen je na Gradskom veću i upućen Skupštini grada Kragujevca – istakao je Zlatko Milić, sekretar Gradskog veća.
Konkurs je otvoren do 15. decembra ove godine, a proglašenje pobednika u ponuđenim kategorijama biće saopšteno na svečanom otvaranju zatvorenog bazena, 18. decembra. Interesovanje građana je kao što smo i očekivali veliko i do sada je stiglo oko 200 predloga za sve tri kategorije, akciju su podržali čak i studenti sa Filološko-umetničkog fakulteta. Pozivam sve kreativne ljude da nam pošalju svoje predloge i postanu promoteri budućnosti u Kragujevcu – rekao je Nemanja Čalija, jedan od inicijatora akcije.
Izvor: Kragujevac