U sveopštoj borbi da se pridobije što veći broj kupaca, što onda znači da se kupci preuzmu od konkurencije, mnoge firme tragaju za idejama koje će reklamni materijal pomeriti iz okvira očekivanog i na taj način iznenaditi kupce i iskoristiti efekat iznenadjenja da ih pridobiju za sebe. Kreativan način razmišljanja je neophodan segment u radu svakog marketinškog tima, bez obzira da li on funkcioniše kao poseban sektor u firmi ili je posrednik u marketinškim poslovima firme preko agencije. Od marketinškog tima se očekuje da osmisli ideje za reklamni materijal koje će pomeriti granice očekivanog.
Reklama kao bitan segment promocije poslovanja
Bez obzira da li tek počinju posao ili su godinama u poslu, mala, pa i velika preduzeća, stalno moraju da jačaju svoju poziciju na tržištu, a to svakako neće postići klasičnim metodama reklamiranja, već će morati u potragu za novim idejama kada je reč o reklamnom materijalu, zato su domišljatost i kreativnost poslovni saveznici onih firmi koje ne mogu mnogo da ulože, ali im je potrebno mnogo da dobiju, odnosno potrebne su im ideje za reklamni materijal koje neće mnogo opteretiti budžet firme. Sveprisutnost interneta i poslovanja u onlline okruženju navodi savremenog poslovnog čoveka da razmišlja u tom pravcu kada je reč o kvalitetnom reklamnom materijalu.
Reklamni materijal kao segment na društvenim mrežama
Ukoliko je cilj firme da bude primećena na tržištu, onda je neophodno da bude prisutna na internetu, a to se postiže kvalitetnim sajtom koji je pregledan i dobro uredjen, težnja je na tome da originalna web stranica predstavlja originalan reklamni materijal po kome će se firma i brend prepoznavati na tržištu. U svrhu predstavljanja brenda, ali i interakcije potrošača i brenda, a ona je i te kako važna, danas se koriste društvene mreže koje su donele potpuno novu viziju u sferu reklamnog materijala. Navikli smo da u reklamne svrhe koriastimo nešto što je opipljivo, medjutim, kako se stvarnost sve više kreće ka virtuelnom, očekivano je da se i marketing i reklamiranje kreće u tom pravcu, pa tako i reklamni materijal postaje proizvod virtuelnog u internet okruženju. Današnji potrošači nisu pasivni, oni žele da se njihov glas o proizvodu čuje, pa su iz tog razloga sveprisutne rasprave i diskusije na društvenim mrežama o odredjenim brendovima. Kvalitetni postovi na društvenim mrežama su vrlo neobičan, ali i vrlo efektan reklamni materijal, oni podsvesno utiču na stimulaciju kupaca da stvaraju pozitivnu predstavu o brendu kome je, na primer, posvećen jedan kvalitetan post. Tekst obavezno mora biti jednostavan i jasan, ali video materijal koji prati tekst mora da bude maštovit i kreativan i da privuče kupce i zainteresuje ih da pročitaju tekst.
Drži se korak sa tradicijom i u savremenim tokovima reklamiranja
Ono što je tradicionalno dobro ne može i ne sme da se odbaci, niti od njega treba da se odustane. Kada je reč o tradicionalnom reklamnom materijalu, on je i dalje nezamenljiv, dobio je samo savremenu dimenziju zahvaljujući kreativnim i neobičnim idejama. Firme i danas ne odustaju od rokovnika, olovaka, planera, adresara, kalendara, samo što su ovi tradicionalno efektni pokloni u poslovnom svetu i poslovanju, danas dobili novu dimenziju, pa ideje idu ka tome da budu što neobičnijih oblika, dezena, formata. Klijenti sve češće izlaze sa zahtevima da se u reklamiranju koriste boje koje simbolizuju njihovu firmu, da se za rokovnike i notese koriste oblici koji kupce podsvesno motivišu da razmišljaju o pozitivnom i radosnom, a onda tu emociju kasnije povezuju sa brendom koji su prepoznali na koricama
Svi komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Na ovom portalu govor mržnje je strogo zabranjen. Ime i e-mail adresa su obavezni za sve neregistrovane korisnike sajta.
Zadržavamo pravo izbora komentara koji će biti objavljeni.